Reklamační podmínky
Jak postupovat při reklamaci zboží
Zboží zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostalo, nebo dostane do rukou jakkoli poškozené nebo nefunkční zboží, či se Vám zboží poškodí v záruční době, informujte nás o této skutečnosti na email reklamace@ecoprint.cz volnou formou s uvední čísla dokladu a popisem závady.
Místem uplatnění záruky je záruční opravna danné značky, nebo provozovna firmy ECOPRINT s.r.o. Vzhledem k tomu, že naše společnost prodává zboží z oficiální české distribuce může si zákazník zvolit k uplatnění reklamace dvě možnosti.
1/ Autorizovaný servis daného výrobce.
Ve většině těchto opraven stačí jen nahlásit problém datum koupě případně výrobní číslo. Servis si zajistí svoz na svoje náklady a v nejkratším možném termínu problém vyřeší. Nevznikají tím spotřebiteli žádné další náklady a reklamace je tím vyřízena v nejkratším možném termínu.
2/ Doručit vadné zboží na naši adresu do Brna Pro vyřízení reklamace zašlete prosím zboží zpět na adresu firmy spolu s případnou ukázkou tisku a popisem vady. Přiložte i veškeré listiny (záruční list pokud byl vydán, kopii faktury, dodací list…) a příslušenství (kabely, spotřební matriál, CD, manuál…). My závadu v záruční opravě nahlásíme za Vás. Po vyřízení opravený kus zašleme jej druhý den k Vám.
Záruční doba zboží
Délka záruky na zboží prodávané v tomto obchodě je uvedena u každého výrobku. Tato doba začíná běžet dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny neplatí nová záruční doba.
Záruka, pokud není uvedena jinak, se řídí dle Občanského zákoníku pro spotřebitele dle §419 a podnikatele dle §420.
Konečný spotřebitel dle §419 Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů má v 6-ti měsících od převzetí výrobku, pokud existuje rozpor s kupní smlouvou, právo na to aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.
Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. v souladu s §1829 Občanského zákoníku
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech
Poškození zboží při přepravě
Poškození zboží přepravou není stándartní reklamací vady výrobku z výroby. Jakékoliv i sebemenší poškození zásilky ihned ohlaste řidiči při převzetí. Řidič Vám předá zásilku "s výradou" kterou zaznamená do systému. Nijak to nezdží přepravce a výrazně to zjednodužší řešení příadné reklamace.
Pokud se poškození zboží po rozbalení potvrdí ohlaste neprodleně nám (reklamace@ecoprint.cz Poškození přepravou na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plnné výši. Potřebujeme však v tomto případě Vaši součinnost při tomto jednání.
Renovace tonerových a inkoustových kazet
Záruční doba na tuto službu je 12 měsíců ode dne převzetí renovace.
Zhotovitel poskytuje záruku na kvalitní tisk renovovaných kazet. V případě reklamace zákazník předloží výtisk provedený reklamovanou kazetou. Zhotovitel poskytuje záruku na to, že renovovaná kazeta nijak neponičí ani neznečistí zařízení v němž nakupující používá správným způsobem renovovanou kazetu. V případě, že nastala tato skutečnost, výrobce na své náklady uvede zařízení do stavu v němž toto zařízení bylo před vložením reklamované tonerové nebo inkoustové kazety a též zajistí úhradu nákladů spojených s přepravou tohoto zařízení.
Reklamace znečištění přístroje může být provedena a uplatněna výhradně na sídle společnosti ECOPRINT, s.r.o.. Na uplatňování nároků na úhradu vyčištění zařízení znečištěného, nebo poškozeného renovovanou kazetou zakoupenou na tomto e-shopu a provedeného cizí firmou, nebude brán zřetel a reklamce nebude uznána.
Závěr
Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budem snažit aby náš zákazník byl spokejný dopadlo vše co nejdříve ve Váš prospěch. Předem děkuji za projevenou součinnost při případném reklamačním jednání.
Stanislav Kropáček - jednatel
Reklamace vyřizuje
ECOPRINT s.r.o.
Upozornění:
Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony, provedené na žádost zákazníka, vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §2169 Občanského zákoníku.
Tyto služby budou účtovány dle platného ceníku. Nicméně provedení těchto úkonů nemají vliv na neuznání, případné předčasné ukončení záruky vad na výrobku záruka na zařízení pokračuje.