Řešení potíží

Řešení potíží
Máte potíže s již odeslanou objednávkou? Třeba najdete zde řešení.

Objednal jsem si u vás tiskárnu a když jsem ji rozbalil, měla ulomený podavač. Jak to mám řešit?

Dopravce, který zajišťuje dopravu zboží z našeho e-shopu k vám je proti podobným situacím pojištěn. Nejprve nás o skutečnosti informujte nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky a následně za vás vše vyřídíme. Sepíšeme reklamaci dopravy a s dopravcem vše vyřídíme. Od vás potřebujeme fotodokumentaci porušeného dílu. Poničenou tiskárnu nám zašlete zpět a my vám zašleme stejnou tiskárnu znovu stejným způsobem. Nebudete ale platit znovu dopravné. Celá akce, pokud je zboží skladem, netrvá déle než týden.

Provedl jsem objednávku přes váš e-shop, ale nepřišlo mi do e-mailu žádné potvrzení.

Jsou jen dvě možnosti. Zaprvé jste objednávku nedokončil, neudělal jste poslední krok (3 krok ze 3) při odesílání objednávky. Neklikl jste na tlačítko Odeslat objednávku. Za druhé jste zadal při registraci jiný mail, než na jakém potvrzení očekáváte.

Objednal jsem zboží v pátek v 19:35 a už je to dva dny a nikdo se mi neozval. Jak dlouho mám čekat?

Objednávky vyřizujeme od PO do PÁ v rozmezí 9 - 18 hodin. Ve vašem případě se vám ozveme následující pracovní den, tj. v pondělí a objednávku vám potvrdíme. Potvrdíme vám cenu a skladovou dostupnost. Teprve po tomto potvrzení vzniká mezi námi a objednávajícím kupní smlouva.

 

Další témata často kladených otázek (FAQ): 

  • Doprava zboží
  • E-shop
  • Ceny zboží
  • Bonusový program 
  • Renovace tonerů
  • Renovace inkoustových kazet
  • Rady a připomínky
  • Odeslat článek známému   Vytisknout