E-shop – Katalog
Užitečné informace
Zavolejte, poradíme!
Brno 605 252 583
Praha 604 240 031
Ostrava 731 110 759
Služby jsou to, co ECOPRINT odlišuje od konkurence!
Renovace tonerových kazet můžete na naší prodejně v Brně obdržet výměnou!
Stačí na naši prodejnu přinést Váš vypotřebovaný toner a ihned obdržíte již zrenovovaný toner pokud je máme skladem.
Za tuto rychlou službu Vám neúčtujeme žádné příplatky.
Můžete si u nás tedy vybrat ze dvou možností:
Můžete si tedy vybrat, co Vám vyhovuje více.
Na výměnu jsou k dispozici nejpoužívanější typy tonerů. Pokud máte méně rozšířený typ tiskárny, kopírky nebo faxu, doporučujeme si nejdříve telefonicky ověřit, zda máme daný typ toneru k výměně. Pokud ne, bude Vám nabídnuta renovace toneru na zakázku.
RENOVACE INKOUSTOVÝCH KAZET JIŽ NEPROVÁDÍME!
V případě, že z jakýchkoliv důvodů neprovádíte renovace tonerů a inkoustových kazet, můžete svoje prázdné tonery a inkoustové kazety nabídnout naší firmě k odkoupení.
Vykupujeme pouze jednou použité originální kazety, které ještě nebyly nikdy renovovány.
Vykupujeme nejpoužívaněnjší typy tonerů a inkoustových kazet, které najdete v našem ceníku výkupů. Pokud uvedený ceník nelze otevřít, dochází pravděpodobně k jeho úpravě. Na požádání Vám sdělíme aktuální ceny. Tonery a inkoustové kazety, které již nechcete renovovat a nesplňují podmínky výkupu od Vás zdarma převezmeme k likvidaci. Toto se týká pouze kazet, které se renovují. Které kazety se renovují se dozvíte z našeho ceníku.
Na požádání Vám též vyhotovíme potvrzení o ekologické likvidaci nepotřebných a vypotřebovaných tonerů a inkoustových kazet.
Vykoupené tonery a inkoustové kazety používáme k renovacím a jako zdroj náhradních dílů. Nepotřebné součástky a díly jsou ekologicky zlikvidovány ve firmě ASA, zabývající se likvidací odpadů, s níž máme uzavřenou smlouvu.
Pokud potřebujete provést renovace tonerů, nemusíte nikam jezdit!
Stačí zvednout telefon a zavolat nám nebo poslat e-mailem, nejlépe však přes eshop objednávku a my u Vás tonery vyzvedneme a hotové zakázky Vám opět dopravíme společně s fakturami až na Váš stůl.
V Brně je svoz a rozvoz hotových zakázek zcela zdarma! V ostaních oblastech ČR provádíme svoz zakázek dle dohody se zákazníkem a při větších počtech renovací. Z ostatních oblastí je dále možno zasílat zásilky pomocí kurýrních a poštovních služeb. Zákazník v takovém případě platí jednu cestu a u zakázky nad 5000 bez DPH dopravu neplatí vůbec. Zákazníkovi bude v takovém případě odečtena částka kurýrních služeb buď odečtena od ceny zboží nebo jsou kurýrní služby účtovány na vrub ECOPRINT, s.r.o.
Váš prázdný toner nám můžete k renovaci zaslat též zcela zdarma prostřednictví Zásilkovny nebo Uloženky. Předtím je však třeba u nás požádat o zaslání etikety emailem, kterou nalepíte na váš balíček s prázdnými tonery.
Doba provedení renovace tonerů je v Brně 2 dny od převzetí zakázky nebo výměnou, pokud máme daný typ toneru skladem. V ostatních místech je třeba připočítat dobu dopravy.
Firemní přepravou Vám přivezeme objednané zboží v Brně a blízkém okolí (do 5km) do druhého dne na Váš stůl. V Brně u Vás na požádání vyzvedneme tonery k renovaci nejpozději do druhého dne zdarma. Veškeré Vámi objednané zboží v Brně a okolí Vám přivezeme zdarma, pokud je objednávka alespoň ve výši 1000,- Kč bez dph. Pod touto hranicí účtujeme 100,- Kč bez DPH dopravné.
Českou poštou lze dodat objednané zboží do druhého dne pokud obdržíme Vaši objednávku do 11.00 hod při využití služby – Obchodní balík, pokud je zákazníkem firma nebo organizace.
Kurýrními službami Vám bude objednané zboží dodáno následující den po obdržení objednávky, pokud ji obdržíme do 12.00 hod.
Při odběru zboží v hodnotě nad 5 000 Kč bez DPH při zasílání mimo Brno neúčtujeme žádné dopravné.
Servis a čištění tiskáren, kopírek a faxů
Provádíme odborný servis nejrozšířenějších typů tiskáren na našem trhu, zejména pak značek HP, Canon, Epson a Minolta. Servisní zásahy provádí pracovníci s mnohaletou praxí a obsáhlými zkušenostmi v oboru. Čištění provádíme pro všechny typy a značky tiskáren, kopírek a faxů.
Vaši porouchanou tiskárnu nám můžete přinést na kteroukoliv naši provozovnu.
Provádíme též servisní zásahy přímo u zákázníka při větším počtu servisovaných nebo čištěných zařízení.
Máme velice krátké dodací lhůty. V Brně to jsou 3 pracovní dny, v Praze a Ostrave 5 pracovních dnů. V případě větších zakázek sjednáváme se zákazníkem individuální termíny.
Cena práce technika je 380,- Kč bez DPH za hodinu práce. Pokud tedy porovnáte naše ceny servisu s konkurencí zjistíte, že jsme o 30-50 % levnější než konkurence. ECOPRINT servis a čištění neprovozuje jako vysoce výdělečnou činnost, ale jako službu našim věrným zákazníkům.
Příklady cen čištění tiskáren:
Malá inkoustová tiskárna HP: 350 - 700,- bez DPH - dle stupně znečištění
Malá laserová tiskárna HP: 500 - 900,- bez DPH - dle stupně znečištění
Větší laserová tiskárna HP: 700 - 1100,- bez DPH - dle stupně znečištění
Při uzavření smlouvy o dodávkách spotřebního materiálu nabízíme zákazníkům slevu ze servisních prací ve výši 10% a přednostní vyřízení zakázky.
Zapůjčení tiskárny během servisního zásahu
Porouchala se Vám tiskárna a Vy právě teď máte hodně práce a potřebujete tisknout? Máme pro Vás jednoduché řešení! Tiskárnu Vám opravíme v krátkém čase a navíc Vám zapůjčíme naši tiskárnu, abyste v klidu mohli pokračovat ve své práci. Nemusíte se tak obávat, že nestihnete důležitý termín.
K dispozici máme laserové tiskárny HP, které jsou skladné, rychle nainstalované a tím ztratíte naprosté minimum Vašeho drahocenného času.
Tiskárnu k zapůjčení si můžete odnést ihned jakmile k nám dopravíte Vaši porouchanou tiskárnu nebo zařízení, které potřebujete vyčistit. Tiskárnu k zapůjčení Vám můžeme též za mírný poplatek přivézt a nainstalovat.
Cena zapůjčení tiskárny: 50 Kč/den + 1 Kč za vytisknutou stranu.
Poradenství před nákupem kancelářské techniky
V praxi se každý den setkáváme se zákazníky, kteří si vybrali tiskárnu, kopírku nebo fax podle "nejvýhodnější" ceny v letáku některého ze super a hyper marketů. Jakmile však k nám takový zákazník přijde a zjistí kolik stojí spotřební materiál (tonery nebo inkoustové kazety) do tohoto "cenově nejvýhodnějšího" zařízení, je velice nemile překvapen.
Často se též stává, že zákazník každých 14 dní u nás nakupuje nové kazety pro svoji tiskárnu a je překvapen, že mají tyto tiskové náplně nízkou kapacitu a přitom zrovna nestojí zrovna málo.
Máme pro Vás snadné řešení podobných nepříjemných situací a zjištění! Před nákupem kancelářské techniky se nejdříve poraďte u nás! Disponujeme týmem kvalifikovaných odborníků, kteří Vám poradí jaký typ tiskárny je vhodný právě pro Vaše potřeby.
Stačí když nám řeknete co budete tisknout, kopírovat, budete-li pracovat v síti, tisknout fotky, barevné dokumenty nebo pouze černobílé dokumenty a kolik přibližně listů měsíčně vytisknete a dostanete doporučení na zařízení vhodné právě Vašim potřebám. Dokážeme Vám doporučit levnější model i dražší, který Vám ušetří čas i náklady na spotřebním materiálu. Doporučíme Vám zařízení, které používá tonery nebo inkoustové kazety, které lze renovovat, čímž ušetříte tisíce korun!
Je to tak jednoduché - stačí se zeptat! Jsme tu pro Vás.
Brno 605 252 583
Štefánikova 52
Praha 604 240 031
Ostrava 731 110 759
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.