Reklamace
Reklamační řád
Tento reklamační řád informuje zákazníky e-shopu společnosti ECOPRINT, s.r.o. o postupu při uplatňování reklamace zde nakupovaného zboží.
Veškeré zboží zakoupené v tomto obchodě lze do 30 dnů od data nákupu nerozbalené a nepoškozené vrátit bez udání důvodu a obratem Vám budou vráceny peníze.
Formulář pro odstoupení od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě naleznete zde.
Důrazně doporučujeme před instalací a rozbalením obalu tonerových a inkoustových kazet zkontrolovat zda se jedná skutečně o správný typ určený pro vaše zařízení! Omezíte tak následné problémy s vrácením nevhodně zakoupeného spotřebního materiálu s porušeným obalem.
1) Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen zboží, které zakoupil v tomto e-shopu, prohlédnout a zkontrolovat jeho funkčnost bez zbytečného odkladu a o případných závadách co nejdříve informovat prodávajícího.
Kupující může reklamaci uplatnit následujícími možnostmi:
- zaslat e-mailem vyrozumění o reklamaci na brno@ecoprint.cz. Následně bude kontaktován našimi pracovníky, kteří s ním dohodnou další postup
- zaslat vadné zboží poštou nebo jinou přepravní službou na adresu společnosti ECOPRINT, s.r.o.
- přinést vadné zboží na jakoukoliv provozovnu společnosti ECOPRINT, s.r.o.
Kupující je při reklamaci povinen doložit následující:
- daňový doklad, který slouží jako doklad o vlastnictví zboží(faktura, prodejka)
- co nejpřesnější popis závad a jak se tyto závady projevují
- při reklamaci tonerových a inkoustových kazet též vadný výtisk ze zařízení do nějž byla tisková kazeta vložena. V případě, že kazeta netiskne, kupující nedodává vadný výtisk.
2) Povinnosti prodávajícího
Je-li prodávající zároveň výrobcem zboží(renovace tonerových a inkoustových kazet), rozhodne o reklamaci nejpozdeji do 7 pracovních dnů a kupujícího vyrozumí e-mailem o způsobu vyřízení reklamace, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
V ostatních případech bude reklamace vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne nákupu uvedeného na faktuře, která dokládá nákup reklamovaného zboží, pokud s kupujícím nebude prostřednictvím e-mailu dohodnuto jiné řešení.
3) Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl vypracován na základě Občanského zákoníku a reklamované zboží v průběhu záruční lhůty.
Ke každému zboží objednanému a zakoupenému prostřednictvím tohoto e-shopu je přiložena faktura, která zároveň slouží jako dodací list. Tato slouží též jako záruční list, pokud tento není ke zboží dodán zvlášť(např. tiskárny). Převzetí zboží a souhlas s těmi to záručními podmínkami stvrzuje kupující svým podpisem při převzetí zboží od dopravce a to bud na formulář dopravce nebo na fakturu či prodejku.
V případě, že kupující zjistí jakoukoliv nesrovnalost mezi zbožím nafakturovaným a skutečně dodaným nebo fakturu, prodejku nebo doklad o koupi neobdržel, je povinen ihned o této skutečnosti písemně informovat prodávajícího. V případě, že tak neučiní, nemusí mu být v případě reklamace tato uznána, jelikož nebude moci doložit doklad o nákupu zboží. za takový doklad se nepovažuje objednávka.
4) Záruční podmínky
Renovace tonerových a inkoustových kazet
- záruční doba je 24 měsíců ode dne provedení renovace, což uvedeno na kontrolním štítku výrobce
- výrobce poskytuje záruku na kvalitní tisk renovovaných kazet. V případě reklamace zákazník předloží výtisk provedený reklamovanou kazetou
- výrobce poskytuje záruku na stejný počet výtisků renovovanou kazetou jako kdyby zákazník použil kazetu stejného typu vyrobenou výrobcem zařízení do něhož je kazeta určena
- výrobce poskytuje záruku na to, že renovovaná kazeta nijak neponičí ani neznečistí zařízení v němž nakupující používá správným způsobem renovovanou kazetu. V případě, že nastala tato skutečnost, výrobce na své náklady uvede zařízení do stavu v němž toto zařízení bylo před vložením reklamované tonerové nebo inkoustové kazety a též zajistí úhradu nákladů spojených s přepravou tohoto zařízení. Reklamace znečištění přístroje může být provedena a uplatněna výhradně na sídle společnosti ECOPRINT, s.r.o.. Na uplatňování nároků na úhradu vyčištění zařízení znečištěného nebo poškozeného renovovanou kazetou zakoupenou na tomto e-shopu a provedeného cizí firmou, nebude brán zřetel a reklamce nebude uznána.
- reklamace renovace tonerových a inkoustových kazet nebude uznána v případě nesprávné manipulace s renovovanými kazetami, nevhodného uskladnění.
Záruční doba začíná dnem vystavení faktury, prodejky nebo záručního listu a prodlužuje se o dobu během níž je zboží v reklamační opravě. Pokud se zboží vyměňuje, záruční doba prodloužena není. Délka záruky je standardně 24 měsíců pokud není na daňovém dokladu nebo záručním listu uvedeno jinak.
V případě, že je závada opravitelná, bude zboží v zákonné 1 měsíční lhůtě opraveno. V opačném případě bude reklamované zboží vyměněno za zboží stejného typu a toto bude provedeno na náklady provozovatele tohoto e-shopu. Reklamované zboží musí být doručeno k reklamaci v původním obalu, včetně příruček a dalšího příslušenství(např. tiskárny). Ke každému druhu reklamovaného zboží musí být přiložena kopie faktury, prodejky nebo záručního listu.
Nárok na uplatnění záruky nelze uplatnit v těchto případech:
- pokud bylo zboží poškozeno při přepravě. Tuto situaci situaci je nutno řešit s dopravcem zboží,
- porušením ochranných nálepek a pečetí, pokud se tyto na výrobku vyskytují(např. tiskárny),
- neodborným zacházením, nesprávnou instalací a nesprávným skladováním(např. uskladnění tonerové kazety za oknem)
- používání zboží v nevhodných podmínkách, které svojí povahou poškodí zboží( např. umístěním tiskárny ve velmi prašném prostředí)
- pokud bylo zboží poškozeno živly( např. povodeň)
- pokud bylo zboží poškozeno nadměrným zatížením neodpovídajícím doporučenému zatížení dle návodu
Se všemi reklamacemi zboží zakoupeného prostřednictvím tohoto e-shopu se obracejte na sídlo společnosti ECOPRINT, s.r.o.. Kontakty naleznete zde.
Tento reklamační řád nabyl účinnosti dnem 23.8.2019. Společnost ECOPRINT, s.r.o. si vyhrazuje právo změn.